replica horloge

replica horloge
replica horloge

2017年7月26日星期三

Deadman GV8292

De keuze van vandaag is een van mijn Deadman (of Dead Man) horloges (de 15e op het blog), dat is een van mijn favoriete mysteriemerken. Zoals eerder vermeld, waren ze in de late jaren 90 rond en waren er veel verschillende horloges (meer dan 30 bij mijn laatste telling), maar er wordt veel meer over hen gepubliceerd.
Dit model is de GV8292 en is een van hun schijfmodellen. Het heeft een linkerzijdig draaibaar schijfontwerp (wat betekent dat de schijven aan de linkerkant van de spindel zijn aangebracht met de uren op de buitenste schijf), die overeenkomt met de oude ontwerpen van het horloge uurwerk. Het horloge hoesje is wat er tussen de modellen verandert en dit ontwerp heeft een metalen behuizing (in zwart) steeds breder naar het midden, behalve voor een smalle band over het midden waar de tijd is. De band is in goud en heeft de Deadman Quartz-tekst naast het tijdscherm. De band is metaal, en in een bijpassende zwarte coating. De rug heeft de gebruikelijke Deadman info (modelnummer, roestvrijstalen achterkant, naam), maar heeft ook een 'Assembled in China' sticker.
Ik heb op dit moment geen vast idee, behalve dat ik weet dat het merk in de late jaren 90 actief was en dat ze een fabrikant van lage kosten waren.
Bekijk meer kopie rolex en Tag Heuer horloges

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex