replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年8月9日星期二

Timex K-28 Surf - Chill Factor

Toen mijn blog nog heel jong was, heb ik op de hoogte van een ongewone horloge genaamd de Timex Skiathlom (vaak automatisch gecorrigeerd naar Skiathlon). Het werd uitgebracht als een horloge voor gebruik op de skipistes, maar leek niet erg veel voor te komen.

Wat ik nu weet, is dat Timex produceerde ook een (misschien zelfs zeldzamer) surfen versie, en dat is wat ik draag vandaag.

Het heet de Timex K-28 Surf, en is bijna identiek aan de Skiathlom. De Skiathlom horloges lijkt in 1987 te zijn gekomen op basis van wat informatie vond ik op een forum, maar de K-28 Surf handelsmerk verzoek werd niet ingediend tot 1988, dus ik denk dat dit kwam uit in 1988 of 1989 (toen het handelsmerk was toegekend). Het horloge is soms aangeduid als Chill Factor als deze wordt geschreven langs de bovenkant van het horloge. Het is 50 meter waterdicht, maar vanwege het surfen thema, maar noemt het "50 meter wipeout resistent".

Het horloge heeft een 2-regelig LCD-display met dag, maand en datum (bovenste lijn) en tijd (6 cijfers, bottom line). Het heeft ook chronograaf, timer, en alarmfuncties.

Zoals de Skiathlom, het horloge een temperatuursensor, met de in een balk boven de LCD display temperatuur. Als u op de bovenste knop aan de voorzijde toont ook de temperatuur in aantallen (Celsius of Fahrenheit).

Met dit horloge was er ook een bevestiging voor de band genaamd Zebug. Dit is een kleine oranje plastic container vorm van een kever (met de naam Zebug aan de achterzijde). Dit werd opgenomen als een plek om je zonnecrème of lippenbalsem op te slaan, terwijl in het water.

Het maakt gebruik van dezelfde achterpaneel als de Skiathlom (zelfs te zeggen Timex Skiathlom). Er is ook de nummer 70, samen met het type batterij (CR2016) geëtst op de rug.


Voor meer informatie over de Timex Skiathlom, zie mijn pagina hier

bekijk meer horloge replica en rolex yachtmaster

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex